Philips HD7019

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7019 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

DrPieterbaas 24-07-2015
Geschreven voor: Philips HD7019

Kwaliteit van de opgeschuimde melk heel goed. Kan mogelijk nog beter als je rauwe melk gebruikt voor je Macchiato. = tip uit Ethiopïe

Duurzaam is hier al beneden belicht. Bij ons heeft nu de derde het begeven (levensduur tussen 1-2 jaar) en een is er kosteloos vervangen. Is gewoon dus slecht en Philips doet in de gebruiksaanwijzing of hun neus bloedt terwijl m.i. als je het roergedeelte van het apparaat voorzichtig openmaakt, er allerlei aanwijzingen zijn dat de afdichting (roestvorming) niet goed meer is en zou daarnaast het mechaniek gesmeerd wellicht moeten worden.

Dit probleem hadden ze m.i. al lang moeten kunnen oplossen en er is dus sprake van een intrinsieke ontwerpfout, waar op ze juridisch kunnen worden aangesproken.

Bij hun qua kwaliteit espresso uitstekende koffiezetapparaat kun je een tubetje vet (+ pijpenragger)+ een o-ring kopen voor het onderhoud. Voor het exorbitante bedrag van €10,00. Voor de ontkalker betaal je ook drie keer te veel dan een uitstekend alternatief en B-merk, dat door je koffiespeciaalzaak wordt aanbevolen.

Ik vrees dat dit gewoon hun verdienmodel. Luxe paardjes, die genieten van hun espresso of cappuccino, worden moe van het gezeur en kopen maar weer een nieuwe zo lang er geen goed alternatief gevonden is. Bij hun espresso-apparaat wordt heel veel verdiend op de post onderhoudsartikelen. En als er bezuinigd wordt op de vervanging van O-ringen, zal de levensduur ook wel korter zijn. Kan er weer een nieuwe worden aangeschaft.

Het zou klantvriendelijk zijn, als ze een aantal O-ringen en een tubetje vet bij de aankoop van het apparaat zouden leveren, maar dan moeten ze wel van hun roof-business model willen afstappen.

Maar juridisch zijn ze wellicht aan te pakken. Ik ken nog iemand die een kei is in goederenrecht. Dus Saeco-gebruikers, laten we ons verenigen. En Philips, beter je leven, help mee een einde aan de wegwerpmaatschappij te maken.

remkot 19-06-2015
Geschreven voor: Philips HD7019

De duurzaamheid van de Saeco melkschuimer is onder de maat. Na 2 jaar met veel plezier gebruikt te hebben gaat hij stuk. De bedieningsknop licht niet meer op bij indrukken en het apparaat reageert in geheel niet meer. Van Philips heb ik de eerste keer dat de Saeco melkschuimer stuk ging, keurig netjes een nieuwe gekregen, echter binnen 2 jaar is de Saeco melkschuimer opnieuw stuk gegaan. Weer exact hetzelfde probleem. Philips geeft aan dat ze de melkschuimer nu niet meer gaan vervangen, maar nog wel kunnen repareren. Philips geeft daarbij wel aan dat de kosten voor reparatie in de Saeco klasse beginnen bij Euro 165,-. Ik ben dan ook genoodzaakt om een nieuwe melkschuimer te kopen. Dit keer maar geen Saeco melkschuimer.

Het gebruikersgemak is voor de rest prima. Prima schuimende melk en makkelijk schoon te maken. Voor de rest ziet ie er prima uit.

Samenvattend, maakt de Saeco prima melk, maar gaat het apparaat helaas maar 2 jaar mee. Mijn devies is om naar een duurzamer merk dan Philips op zoek te gaan, als je een melkschuimer wilt die langer dan 2 jaar mee gaat.

daylight76 23-11-2014
Geschreven voor: Philips HD7019

Top melkschuimer. voorheen 1 van Nespresso en was echt drama. maar deze klopt echt goed. makkelijk schoon te maken. een echte aanrader.

Proffessormc007 24-09-2014
Geschreven voor: Philips HD7019

Nog steeds een goed apparaat.

Ik gebruik speciale cappocinnomelk 1 liter van Frischli die buiten het koelvak staat.
Soms is het zo dat niet alle melk is geklopt, weet ook niet waarom.
Je kan dit verbeteren door de melk eerst bv een minuut aan te zetten op koud en daarna op de warme stand.

Misschien een leuke tip.

succes met deze info.

MauriceVer 21-07-2014
Geschreven voor: Philips HD7019

Van mij krijgt Philips een laag cijfer, ook in gebruikersgemak want als je 2e apparaat in korte tijd kapot gaat is het niet gebruiksvriendelijk en zeker niet duurzaam!
Erg jammer want de opgeschuimde melk is perfect en hadden daarom een 2e gekocht maar we geven de hoop op met het Philips product en hebben geen vertrouwen in de producten vanwege de korte levensduur.

Ad K 15-07-2014
Geschreven voor: Philips HD7019

Wij hebben er drie gehad en allemaal gaan ze kapot. De eerste na een maand of drie en deze werd onder garantie vervangen. De tweede bleef een jaar werken. Ook weer onder garantie vervangen. De laatste hield het zowaar langer vol maar ook na ongeveer 2 jaar weer kapot. Bij een familie lid zelfde verhaal. Wel weer goede garantie. Het schuim is prima niets op aan te merken. Geluid is niet hard. Melk wordt warm genoeg. Als het product wat minder snel kapot ging was het een perfect ding. Deze keer een WMF gekocht.

Proffessormc007 06-06-2014
Geschreven voor: Philips HD7019

Dit is een geweldige milkshaker:

Ten eerst het heeft een goed handvat en hij maakt in 2 minuten cappuccino schuim voor twee personen.
Gemakkelijk schoon te maken en hij heeft de motor in het deksel zitten wat een voordeel is ten opzichte van de CA6500 die met een magneet werkt, heeft soms onbelans.
Er is vind ik geen verschil tussen het gebruik van halfvolle melk of volle melk, maar er is ook speciale cappuccino melk in de handel, die je vindt buiten het koelvak bij de koffieroom etc. en dan is het nog lekerder.
Nu al aantal maanden in gebruik.
Geniet nog elke dag van onze Cappuccino melkschuimer.

goes71 11-01-2014
Geschreven voor: Philips HD7019

Mooie melkopschuimer echter als je hem de volle tijd laat opschuimen wordt het schuim iets te stevig voor cappuccino (als je giet komt alleen de melk uit het apparaat en de schuim moet je lepelen). Ik laat hem nu dus maar +- 30 seconden opschuimen dan mooi romig schuim. Een extra optie op het apparaat met de duur van schuimen (0 tot max tijd) zou het apparaat onverslaanbaar maken, en ik zou de eerste koper zijn.

josebuchanan 01-12-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

De melk is niet warm genoeg, schuim is wel heel goed. Die van mij was na 10 maanden kapot, mijn vriendin heeft er 2 in 1 jaar kapot gehad en een andere vriendin 1 binnen een half jaar.
Waardeloos apparaat. Service van Philips wel goed, maar je hebt niets aan een melkschuimer die je 1 of 2 keer per jaar moet vervangen, zelfs al is dat op kosten van Philips.
Advies aan Philips: haal het uit de handel, het is een slecht apparaat of verkoop het voor 10 euro....

Officiele reactie van Philips Nederland 25-04-2014

Beste Jose,

Hartelijk dank voor je review en vervelend te horen dat de melkopschuimer kapot is gegaan. Daar het een elektronisch apparaat is, kan er inderdaad af en toe wat misgaan maar dit is uitzonderlijk. Ik heb dan ook een notitie gemaakt van je feedback en dit doorgezet naar het betreffende ontwikkelingsteam.

Mocht je in het vervolg nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

@PhilipsCare_NL

Ellis Hoffland 04-10-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Als het apparaat werkt, is het fantastisch: flink hete melk en prachtig schuim. Maar beide exemplaren waren na 3 maanden kapot: ze deden helemaal niet meer. Ze zijn beiden zonder problemen onmiddellijk door Philips vervangen. Volgens Philips komt dit "bijna nooit voor", maar de reviews geven een ander beeld. Kwa duurzaamheid dus waardeloos. Ik zou hem om deze reden niemand aanraden.

Cefo 05-08-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Maakt prachtig schuim. Ziet er mooi uit. MAAR: heb in ruim een jaar tijd al 2x hetzelfde defect gehad. Het schuimmechanisme werkte niet meer. Heb 2x van Philips een nieuwe ontvangen, zonder probleem. De service is perfect, maar het ongemak dat het apparaat het ineens niet meer doet is heel vervelend. Ben benieuwd of hij dit keer langer meegaat!
Is dit een bekend defect??

Officiele reactie van Philips Nederland 13-08-2013

Hi Cefo, fijn te horen dat je enthousiast bent over de werking van de melkopschuimer. Helaas kan het bij alle electrische apparatuur voorkomen dat er iets mis gaat, maar twee keer is zeker uitzonderlijk. Ik ga er dan ook van uit dat je lang plezier hebt van je nieuwe melkopschuimer.
Groet, Jeroen - Philips Webcare

Gp2013 25-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Heerlijke schuim, snel klaar voor zowel cappuccino maar alsook een heerlijke Freddo bij warm weer. Opschuimer is zeer makkelijk in gebruik, je hoeft geen barista te zijn om thuis een cappuccino te bereiden.

joostpoelgeest 16-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Het apparaat was de eerste keer even wennen (er zit ook een knop op waarmee de melk koud blijft), maar hierna alleen maar prettige ervaringen: het apparaat werkt erg snel en mooie melkschuim!

jeroen_nbi 02-06-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Een fijne melkopschuimer met heel goed resultaat, Werkt snel en is makkelijk schoon te houden. Helaas weigert hij wel regelmatig dienst. Het knopje doet dan helemaal niets meer. Laat ik hem een week staan doet hij het soms weer.

Officiele reactie van Philips Nederland 03-06-2013

Hi Jeroen, dit zou niet moeten gebeuren! Neem gerust contact met ons op, zodat we voor je naar een oplossing kunnen zoeken.

Philips Webcare

Overige contactgegevens kan je vinden op: http://www.support.philips.com/support/contact/contact_page.jsp?userLanguage=nl&userCountry=nl

Rudolf30 24-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Ik ben erg tevreden over de Saeco Melkopschuimer. Hij is gebruiksvriendelijk, gemakkelijk schoon te houden en de melk schuimt perfect op, zowel koud als warm. Bovendien misstaat het apparaatje ook niet in de keuken, ook niet geheel onbelangrijk!

Aimee25 17-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Ik ben zeer tevreden over de Saeco Melkopschuimer! Het apparaat is heel erg gebruiksvriendelijk. Er zit slechts een aan en een uit knop op en de schuifdeksel werkt heel erg soepel. De melk schuimt perfect op, ook bij halfvolle melk. Ik hoef nu geen volle melk meer te gebruiken! Ook het schoonmaken van het apparaat gaat eenvoudig en snel.

Nicootje66 16-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Heb deze melkopschuimer inmiddels ruim een jaar, gebruik 'm 2 a 3 x per week , nog steeds tot volle tevredenheid.
minpuntje: de Min/Max indicatie in de kan is wat moeilijk zichtbaar, maar ach je weet hoeveel melk er in moet, dus.... voor de rest TOP!

Appel10 13-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

We zijn ontzettend tevreden over deze melkopschuimer! We hebben er inmiddels al een aantal gehad, maar deze geeft wel een perfect melkschuim. Verder is hij erg makkelijk in het gebruik.

Simoontje3 13-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Een geweldige uitvinding, was al lang op zoek naar een opschuimer,eindelijk gevonden! Maakt ongelooflijk snel een perfecte schuim enis zeer gemakkelijk in onderhoud.Ook gebruik ik deze voor een griekse frappe te maken door de melk op te schuimen en daarna in de koude koffie toe te voegen. Heerlijk!

willeke2 11-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Maakt perfect melkschuim en is heel makkelijk in gebruik. Ook makkelijk schoon te maken. Met volle melk is het overigens het lekkerst.

Anvi01 08-05-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

De Philips Saeco melkopschuimer werkt perfect. Beste opschuimer die ik tot nu toe heb gebruikt. Stevige schuim dat aan je koffie echt iets toevoegd. De aanduiding voor minimum en maximum in de kan zou wel beter zichtbaar mogen zijn.

pukkie53 03-03-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Maakte snel en gemakkelijk een stevige schuim.
Twee weken na de aankoop stond het motortje van de opschuimer vast.(dit zelf gerepareerd)
Na een halfjaar is het apparaat niet meer in te schakelen.

Officiele reactie van Philips Nederland 22-05-2013

Beste pukkie53,

Bedankt voor het plaatsen van deze review, maar vervelend om te horen dat de HD7019 niet meer werkt. Je hebt twee jaar garantie hierop, dus neem vooral contact met ons op om naar een oplossing te zoeken!

yvdloo 28-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Ik heb deze melkopschuimer begin oktober 2012 gekocht. Is makkelijk is gebruik en geeft prima schuim. De teflon laag werkte niet helemaal goed waardoor er altijd wel wat melk aankoekte maar dit was goed te verwijderen met een doekje of stukje keukenpapier. Begin februari stopte hij er ineens mee. We hebben hem toen teruggestuurd naar de Koffiediscounter en drie weken later kregen we te horen dat hij niet te repareren is. Omdat dit model op dit momet niet leverbaar is krijg ik mijn geld terug.

gooske 27-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Heb n.a.v. goede reviews apparaat gekocht. Was super tevreden over het schuim, maar na 4 maanden maakte het apparaat geen schuim meer. Terug gestuurd. Het was niet meer te repareren en heb mijn geld teruggekregen. Jammer, dat het apparaat geen langere levensduur heeft.

microkid 16-02-2013
Geschreven voor: Philips HD7019

Ik heb het ding net een week, eergisteren voor het eerst gebruikt. En dat was ook meteen de laatste keer, want de volgende dag deed het ding niets meer. Ik kan op de knopjes drukken wat ik wil maar er gebeurt niets. Soms gaan het rode en blauwe lampje tegelijk aan en draait het motortje 2 seconden, maar meer komt er niet uit. Erg jammer.

Officiele reactie van Philips Nederland 22-05-2013

Beste microkid,

Wat vervelend dit te horen, dit zou uiteraard niet moeten gebeuren! Excuus voor onze vertraagde reactie hierop, we kregen de notificaties voor de HD7019 helaas nog niet binnen. Je hebt twee jaar garantie op deze melkopschuimer, dus mocht je dit nog niet gedaan hebben, aarzel dan niet contact met ons op te nemen hierover.